Volgers

21 september 2012

Nieuwe aankopen

Hi Allemaal,

Dit keer geen creatie, maar wat nieuwe aankopen.
Ik was vanmorgen even naar de winkel met de A geweest, en daar hadden ze weer allemaal nieuwe spullen voor de freubel.
Ook waren ze allemaal kerstspullen aan het uitpakken , waaronder ook weer geweldig leuke kerstblokken met glitter papier.
Maar ja ik heb nog zoooooo veel kerst papier van vorig jaar, maar ik kon dus echt niet weerstaan, dit leuke blok aan de rechterkant.
De ander 2 blokken zijn gewoon heel mooi papier, maar ja ik de muts, heb het middelste blok al, dom he !!.
Het onderste is een rub on vel, aan de andere kant zijn kanten randen, vond het wel erg mooi, dus ook in de mand laten glijden.

Vanavond hebben we de bruiloft, en ik heb er wel zin in, hoewel ik de laatste tijd niet zo goed ben, weer erg last van buikpijn, misselijk en al wat meer, ben al verschillende keren naar de H.A geweest, bij 3 verschillende praktijk dokters, maar ik wordt voor mijn gevoel van het kastje naar de muur gestuurt, dus heb gisteren een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis, bij de chirurg die mij vorig jaar heeft geopereerd aan mijn galblaas.

Nou lieve allemaal, alvast een heel fijn weekend, bij mij staat een kruidkoek in de oven dus wie zin heeft komt maar een bakkie doen met koek !!

xx van Maris

6 opmerkingen:

Frouwke zei

Leuke aankopen, nu kan je weer aan de slag!
grts
frouwke

Anita zei

Mooie spulletjes heb je weer gekocht!
Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je buik. Goed van je om zelf een afspraak in ZH te maken. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Fijn weekend,
Anita xx

GerJanne zei

Ha Maris,

nou dat is leuk te elzen. Toen ik uit mijn werk kwam stond er ook een kruidkoek op het aanrecht, gebakken door mijn dochter. Wat bleek, ze nam hem me naar haar vriendin...maar gelukkig heeft ze een paar plakjes voor ons afgesneden en hebben wij vanavond ook koek bij de koffie....
Je aankopen zijn leuk. Het linker en rechter blokje heb ik ook.....
Sterkte met je gezondheid!!

GerJanne

Anita Meijer zei

Hé bah wat rot dat je zo een last hebt van je buik Maris, daar word je niet vrolijk van. Ik hoop dat ze kunnen vinden waar het vandaag komt. Je aankopen zijn prachtig, jammer dat je het ene blokje al had. Hoop dat jullie een leuke bruiloft hebben gehad ondanks je misselijkheid en buikpijn.
Liefs van Anita

Esther zei

Ja omdat het zo goedkoop is is het erg moeilijk het niet mee te nemen.haha
Ach het komt ook altijd wel weer van pas toch=

xx Esther

corryskaart zei

hoi maris
wat een leuke aankopen! en ja ik heb dat ook wel eens koop ik wat blijk ik het al te hebben:-)) ach het komt wel op!!
groetjes van corry