Volgers

29 september 2012

Pearls and Diecuts in het Groen

Hi Allemaal,

Ik wil jullie weer een nieuwe creatie laten zien.
Dit keer een kaart met voornamelijk groen, en parels en swirls.
Ik had al dit afdrukje gekleurt in bruinachtige tinten, maar mijn copics gaan een beetje op raken.
Het zijn voornamelijk de copics die ik heel in het eerste begin heb gekocht, en dat waren de bruin E tinten.
Gelukkig heb ik al een paar refills gekocht en vul ze dus gewoon bij, echt handig hoor.
De prachtige witte doily die achter Tilda zit is van Cheery Lynn, en heeft mijn lieve collega Karin, (ik kom vanmiddag weer ff draaien hoor hihi)
Daarop de mooie ronde rand van Marianne design Craftable.
De groene bloementjes en takjes zijn van Magnolia, de parels van de A.
Het papier is een vintage blokje met bruin en groene tinten.

XX van Maris

** Deze creatie doet mee bij :Just Magnolia - Pearls and Diecuts
Elke kaart een Feestje - Kleuren uitdaging Groen - met eventueel een vleugje oranje / blauw

18 opmerkingen:

Ilonka zei

Hoi Maris
Wauw je kaartje mag er zijn hoor. wat en plaatje. Prachtige details.
Kom je ook eens bij mij kijken.
Fijn weekend.

Groetjes Ilonka

jolanda zei

Je kaartje ziet er weer super mooi uit.

Antonia zei

wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt super hoor. groetjes Antonia

Frouwke zei

een heel mooi kaartje, echt schattig!
grts
frouwke

corryskaart zei

hoi maris
je kaart is erg mooi en dat probleem met de copics ken ik:-)) dus ook ik moet weer gaan kopen(refilss)
groetjes van corry

Anita zei

Prachtig kaartje, echt heel mooi! Die doily is inderdaad wel erg mooi, ik zou er gelijk maar een paar draaien als ik jou was ;)
Anita xx

Angelique zei

jeee schitterend!!

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Maris, ik vind hem helemaal super. Zo mooi in details en die mal prachtig inderdaad.
Liefs vam Anita

Unknown zei

Hoi Maris

wat en snoeppie van een kaart is het weer en ik die bruintinten wel heel mooi en wat een mooie mallen echt supers

Liefs Nellie

Riet zei

Wat een prachtige kaart is dit.

Liefs Riet.

Karin zei

Prachtig!

Wil zei

HEEEEEEL mooi !!!

Groeten WIL

Ans S. zei

Schitterende kaart met leuke details.

Groetjes Ans

Fleur zei

This beautiful, thanks for sharing at Just Magnolia this week,
HUGZ Fleur xXx

Ellen zei

Mooie kaart!
Leuk dat je meegedaan hebt met EKEF!
Groetjes Ellen

Janny zei

Wat een schitterende kaart zeg, heel mooi papier ook, en super gedetailleerd, liefs Janny

Nelly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Mooi papier.

Groetjes Nelly

*mieke* zei

Wat een mooie kaart Maris! Bedankt voor je deelname bij Elke kaart een feestje deze week!
Groetjes Mieke