Volgers

25 september 2012

Herfstachtig Kaartje

Hi Allemaal,
Vandaag heb ik een kaart gemaakt in herfstachtige kleuren.
Gisteren avond heeft het hier zo gestormt en gewaait, dus ik dacht dit is wel een toepasselijke creatie.
Het afdrukje heb ik in bruinachtige tinten gekleurt, ook de haren zijn weer eens wat anders, maar wel heel mooi vind ik.
De bloemen zijn van Crealies, ik zag op de blog bij Norma ontzettend mooie bloemen ,ook van Crealies no 6, dus die komen op mijn verlanglijstje.
De swirl is van Magnolia, het blijft een prachtige swirl.
Papier is van een Vintage blok merk van de A.
XX van Maris

** Deze kaart doet mee voor : Tilda'sTown - CAS or Fussy and Fancy
                                         : Addicted-to-stamps -Auttumn Colors


15 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een leuk kaartje.
bij ons heeft het ook erg hard gestormd, je kan echt merken dat het herfst wordt.

veel liefs Angelique

jolanda zei

heel mooi kaartje.
De bloemen van crealies zijn prachtig

Teresa zei

Great card, love this Tilda and love the colours, thank you for joining in the Autumn colours challenge at Addicted to Stamps. Teresa x

Grietje Jansen zei

Mooie herfstkaart.
Leuke stempel.

Grietje

corryskaart zei

Hoi maris
Een erg mooi herfstkaartje zo leuk in bijna eenzelfde kleur!!!
Groetjes van corry

Frouwke zei

Wow die is mooi, heel leuk stempeltje, en met die bloemetjes zo, echt toppie!
grts
frouwke

Naomi zei

Mooi kaartje en heel erg leuk stempelafdrukje!
Ook prachtig ingekleurd. Het past allemaal geweldig samen, wat het een 'plaatje' maakt om naar te kijken!

Veel Liefs
Naomi

Karin zei

Wat een leuk kaartje, het straalt echt herfst uit, super!

Céline zei

absolutly stunning, love the gorgeous dies
thanks for playing with us at tilda's town this week
hugs
céline

GerJanne zei

Ik vind het een heel leuk kaartje geworden. De bloemen krijgen een andere uitstraling als je de randjes bewerkt! Leuk zeg!

GerJanne

Anita Meijer zei

Wauw, wauw, wauw Maris ik vind het werkelijk een superkaartje geworden, schitterend gewoon. Mooi die kleuren met die schitterende bloemen en swirls, echt een toppertje weer.
Liefs van Anita

Sonia zei

Wonderful Autumn card Maris:)
Lovely Tilda and gorgeous details:)
Hugs,
Sonia

Unknown zei

wowwwwwww wat een beeld van een kaart leuke stempel ook heel mooi ingekleurd super

Liefs Nellie

Kjersti zei

A gorgeous card Maris, beautiful image and colours!
Thank you for joining us at Addicted to Stamps Challenge this time!
Hugs Kjersti:)

Elizabeth zei

Gorgeous fall card! Love the Tilda and the pretty design. Thanks for joining us in Tilda's Town this week. Hugs, Elizabeth