Volgers

5 september 2012

Kerstlabel 2 #

Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal into de labels en heb vandaag deze mooie gemaakt.
Ik heb weer verschillende stansen gebruikt en ook een taart rondje,die vond ik nog bij het opruimen van mijn hobbykamertje, ja soms weet je zelf geeneens wat je hebt he !
Zo heb ik ontzettend veel blokjes van de Action (wij zeggen hier altijd voor de gein A-C-Tion)
Ik verbaasde mezelf wat een gaaf papier er inzit, je koopt ze voor zowat niks, en ze zijn eigenlijk heel mooi die blokjes, dus ik ga ze zeker vaker gebruiken.

Fijne dag maar weer.
XX van Maris

Deze creatie doet mee bij MDUC  - BINGO - Die cuts, Free, Paper Doily

13 opmerkingen:

Anita zei

Wat een prachtig label weer Maris!
Anita xx

gré zei

ook deze is leuk

groetjes gré

corryskaart zei

hoi maris
een pracht van een kerstlabel en toch leuk als je zo de smaak te pakken krijgt!!
groetjes van corry

jolanda zei

prachtige label!

Anneke. zei

Wat een prachtig creatie, Maris!
Groetjes Anneke.

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Maris! Tjonge het voelt alsof ik in geen eeuwigheid meer langs ben geweest op je blog!!! Je hebt weer een aantal plaatjes gemaakt hoor en ik kom nu snel weer bij je terug! Volgens mij laat blogger niet alle favorietjes meer zien en zo mis ik een hoop mooie creaties!! Tot snel! Groetjes, Karin

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende label heb je weer gemaakt Maris, super gewoon. Helaas hebben wij hier geen Action want ik zie overal actionpapier gebruikt worden bij de bloggers.
Groetjes van Anita

arjette zei

Deze is ook weer super leuk!!!

gr. arjette.

Sonia zei

Wowwww another stunning tag dearest Maris:) Adorable image:)
Hugs,
Sonia

Het zonnetje in huis zei

Hallo Maris,

Stijlvolle kerstlabels !

Groetjes, Jaimie

Marianne zei

Mooi gedaan Maris.
Liefs, Marianne

Louise zei

Hi there!
Wow, you're sharing a truly wonderful creation with us all here :) I love your choice of Tilda - shes so pretty and you sure added loads of pretty details to it :)

Thank you so much for joining us at MDUC :)
Welcome back!
Hugs! ❤

Esther zei

leuk hoor je labels,je bent er lekker vroeg bij.

X esther