Volgers

28 september 2012

Kerstkaart paars/roze met een vleugje zwart

Hi Allemaal,

Ik heb vandaag een lieve kaart gemaakt in de kleuren Paars/Roze met een vleugje Zwart.
Diegene die mij goed kennen , weten dat paars nou niet echt mijn favoriete kleur is, ik maak eigenlijk zelden een paarse kaart.
Maar bij de leuke blog van het Kreja Teja team is nu deze maand een challenge met deze kleuren en je moet een kerstkaart maken.
Ik ben gelijk maar helemaal op de paarse toer gegaan en heb deze lieve Tilda helemaal in stijl gekleurt met de copics.
De ronde witte cirkel is van Marianne Design en kreeg ik van mijn college Karin, zij heeft zelf geen blog, maar ze maakt ook super gave dingen.
De kaart mag alleen meedoen bij Kreja Teja Team Blog.
Hoe vinden jullie haar ??

xx van Maris

10 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi en leuk kaartje Maris! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea TeJa.
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

nou ik vind die kleur super ik hou er wel van en je kaart is weer top meis

Liefs Nellie

Frouwke zei

Prachtig gedaan!
grts
frouwke

Sonia zei

Just gorgeous Maris:)
Happy weekend:)
Sonia

Christa zei

Hoi Maris , ik vind je kaart helemaal super ! Leuk he om een keer een hele andere kleur te gebruiken .... het is je goed gelukt. Bedankt voor je deelname bij KreaTeja. Succes ! Christa.

GerJanne zei

Ha Maris,

nou dan mag paars je kleur wel niet zijn, ik vind het een super goedgelukte kaart! Mooi ingekleurd en leuk die krans erachter!!
Groetjes,
GerJanne

jolanda zei

je kaartje ziet er fantastisch mooi uit.

Anita Meijer zei

Ik vind je kaart super geworden Maris, en paars ja ik hou er wel van hoor. Hij is echt geslaagd.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Maris,een leuke kaart,mooi gekleurd en mooie mallen gebruikt,zelfs Tilda heeft haar oorbellen al ingedaan voor het feest,schitterend! groetjes Miranda

Marianne zei

Hij is weer prachtig Maris.
Liefs, Marianne