Volgers

26 september 2012

Label in geheel wit *White-on-White*

Hi Allemaal,

Dit keer heb ik weer eens een mooie label gemaakt, maar zonder scrappapier en helemaal in het wit.
Weer echt wat anders maar wel heel leuk om te doen, zo zonder kleur.
Er is bij MDUC een mooie challenge  - White on White - dus je maakt iets geheel wit.
Ik vind het wel een gave uitdaging hoor.
Op de label heb ik witte rub-on gebruikt van de A ,die ik jullie eergisteren liet zien, zodat het witte carsstock toch nog een beetje breekt.
De bloemen zijn van Marianne Design Poisenette, klein en groot, de mooie ovaal rand is een Cheery Lynn mal.
Eindelijk heb ik hem er goed uit kunnen stansen, want ik heb een ijzeren plaat van Cheery Lynn, en dat werkt echt goed.
XX van Maris
** Deze creatie doet mee bij : Lovely-haenglar- challenge  - Anything Goes
                                         : MDUC - White on White

11 opmerkingen:

Marianne zei

Heel leuk kaartje is dit geworden.
Liefs, Marianne

Louise zei

Wat een stijlvol label, mooi zo in een tint!.

gr.LOuise

Frouwke zei

Prachtig gedaan, want zo in 1 kleur werken is niet makkelijk!
grts
frouwke

jolanda zei

heel erg mooi gedaan.
Wat een mooie ovaal

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig in dat gehele wit.Ik vindt de mal die je gebruikt hebt echt een prachtige mal en mooi ingekleurd met die zachte tintjes,groetjes Miranda

Plony zei

Prachtig zeg, zo zie je maar hoe mooi het ook kan zijn zonder design-papier.
Liefs Plony.

R.V.Cards zei

Hoi Lovely Hanglar or Sweet Magnolia lover
What A great card you have made Lovely colors and a sweet image! Thanks you for joining us at the Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog hope to see you next time
hugs Ria

Jokecreatief zei

Wat een mooi labeltje, echt gaaf zo helemaal in het wit. Blijft een leuk stempeltje van Magnolia.
Groetjes Joke.

Anita Meijer zei

Wat schitterend gemaakt Maris, zag er toevallig ook net eentje voorbij komen met dat wit en een gekleurd plaatje, super.
Liefs van Anita

Kruemel zei

This is so cute! Love your tag with the Tilda in that beautiful frame and with the flowers added!

Thanks so much for joining us at MDUC this week!

Hugs
Kathrin aka Kruemel

Jane zei

Beautiful tag! thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane x