Volgers

3 oktober 2012

Trick or Treat on your Birthday

Hi Allemaal,

Vandaag laat ik jullie iets aparts zien.
Namelijk een Halloween Verjaardagskaart.
Ik heb 3 x gekleurt en 3 x gescheurt hihi, ik kreeg het maar niet voor mekaar iets leuks te kleuren.
Dan had ik weer de verkeerde kleuren, dan weer bij een ander zwarte schoenen, maar zo zwart dat het geen gezicht was.
Achhh die arme Tilda, ligt ze al 3 x in de vuilnisbak te huilen, maar nu is het gelukt.
Tilda is verkleed als indiaans meisje, hoe leuk is dat !
Zo gaat ze op Halloween avond haar snoepjes ophalen.

Je ziet overal verschillende challenges met Halloween, wij hier in Nederland hebben er volgens mij niet zo heel veel mee.
Maar de kleuren bij mekaar vind ik toch wel heel erg leuk, dat paars/zwart/oranje.
Papier is van Magnolia, takjes ook en de spin, het spookje en de vleermuis zijn van Xenos.
Ik heb alles beinkt met Tipex, leuk he, tip kreeg ik van Debbie (thanks dear)
Swirl is van Cheery Lynn, bloemen van Joy.

Fijne griezel avond allemaal !!

XX van Maris

** Deze kaart doet mee voor de volgende Challenges :
 Dutch Magnolia Lovers - Halloween Verjaardagskaart
Addicted-to-stamps - Sketch
Midweek Magnolias - Halloween-Trick or Treat

22 opmerkingen:

gré zei

een heel leuk kaartje hoor

groetjes gré

jolanda zei

mooi kaartje.
leuk met de spinnen

Frouwke zei

Heel leuke halloween kaart, maar ieuw wat een dikke spin zit daar brrrrrrr. Niet bepaald mijn lievelingsdieren!
grts
frouwke

Marga50 zei

Wat een leuke kaart Maris. Groetjes Marga.

Diana zei

wat een leuke kaart is het geworden Maris.
Groetjes Diana.

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart(en) geworden maar ik zie er natuurlijk maar een. Die is overigens erg leuk geworden. Leuke kleuren en spinnen. Schreef je over je vakantie een tijdje geleden. En over het leuke plaatsje Collonges la Rouges. Doordat je er melding van maakte (en ik er nog nooit van gehoord had) ben ik het gaan opzoeken (zoals ik toen op je blog schreef) We zijn deze vakantie in de buurt op een camping geweest en en hebben het plaatsje bezocht ook Turenne. Erg leuk. Dank je. Ik heb er heerlijk zitten tekenen ofwel aquarelleren. Binnenkort ga ik ze op mijn blog zetten. Groetjes Janny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk zo'n Halloweenkaart,hoort toch bij de herfst vindt ik,"trick or treat"hihi.Deze is goed gelukt hoor Maris(Tilda ook weer blij),groetjes Miranda

arjette zei

Wat een super leuk kaartje zeg!!!

gr. arjette.

Anita Meijer zei

Hij is supergaaf geworden je kaart Maris, ik vind het zo een moeilijke challenge maar jij hebt je er toch maar eventjes goed doorheen geslagen. Een toppertje is het.
Liefs van Anita

Norma zei

Maris, spooktacular card. Cute Tilda image and wonderfully coloured. Love the colour scheme.
Hugs,
Norma

Ilonka zei

Maris ik heb eens rustig je blog bekekn maar meis, Wat zie ik zoveel creaties en allemaal zo schitterend. Ik heb me gelijk aangemeld bij je . Ik zag dat ik dat nog niet gedaan had. Dit kaartje is ook al zo mooi.
Complimentjes hoor.

Liefs XXX Ilonka

Karin zei

Prachtig kaartje Maris, leuk zo met die spin!!

Marianne zei

Heel leuk gedaan Maris.
Liefs, Marianne

Anita zei

Heel leuk Halloweenkaartje! Ik heb er zelf niks mee en maak er ook geen kaartjes voor.
Anita xx

angelwhispers zei

Beautiful detail and loving your Tilda! Thanks for joining us this week at Midweek Magnolia Love Chanelle xxx

Suzi Mac zei

A wonderful Halloween card, lots of lovely details. Thank you for joining us this week at Midweek Magnolias. Good luck!
Hugs
Suzi x

Kjersti zei

A fabulous Halloween card and a great take on our sketch! Thank's for joining us at Addicted to Stamps Challenge this time!
Hugs Kjersti:)

Angelique zei

Wat een leuke Helloween verjaardag's kaart.
erg leuk gemaakt.

veel liefs Angelique

Marianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anne zei

Love your fabulous Halloween Card! Thank you for sharing it with Midweek Magnolias :o) x

Teresa zei

What a great card and a fabulous take on our sketch, Thank you for joining in the Addicted to Stamps Sketch challenge this fortnight. Teresa x

* Üla * zei

Wat een super leuke kaart met de geweldige details, Maris! Bedankt voor je deelname bij Dutch Magnolia Lovers.
Groetjes Ula