Volgers

12 oktober 2012

Nieuwe Magnolia Blog

                        WELKOM BIJ YOU, ME AND MAGNOLIA


Ik heb nieuws voor jullie, namelijk dat ik een nieuwe blog erbij ben begonnen, namelijk YOU, ME AND MAGNOLIA
(klik op de link en je komt bij de nieuwe blog)

Ik wil graag een leuke challenge blog maken met sketches, en andere leuke challenges.
het is nog in een begin stadium hoor, ben nog een beetje van alles aan het uit dokteren, maar het begin is er.

Als jullie het leuk vinden neem dan eens een kijkje en wordt volger als je wilt, tevens ben ik op zoek naar gezellige DT TEAM LEDEN.

Ik hoop natuurlijk ook met de tijd op leuke sponsoren, maar alles staat nog in de kinderschoenen hoor .

xx van Maris

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Zo Maris, wat ambitieus!! Ik volg je op de voet, hoor! En ik vind het moedig want er zijn al zoveel blogs. Ga je ook met sponsors werken?
Ben eigenlijk nu al benieuwd!! (of is het nieuwsgierig?)

GerJanne

Anita Meijer zei

Wat ontzettend leuk Maris, ga zo even kijken, ben heel erg benieuwd, magnolia's blijven altijd geweldig om te zien en in te kleuren dus dat zit wel goed. Alvast heel veel succes en ik hoop dat je heel veel volgers gaat krijgen die mee gaan doen. Succes meis.
Liefs van Anita

arjette zei

Ik ben even gaan kijken, wat super leuk!!! Ik ben volger geworden en ga zeker proberen mee te doen met de challenges!!

gr. arjette.

Naomi zei

Wat leuk!!!
Ik ga zo ook even kijken, maar het klinkt alvast geweldig en ik ben ook gek op magnolia's dus dat komt zeker goed!!! ;)
Ik ga ook zeker proberen mee te doen en ik zal ook gaan volgen!

Veel Liefs
Naomi

Cinderella zei

Wat leuk ik kom zeker kijken
Succes en tot ziens

Een fijn weekend
Cindy

Diana zei

Wat leuk Maris, ga zo eens even een kijkje nemen. Succes meis.
Groetjes Diana.

Marianne zei

Leuk Maris en zal zo even een kijkje nemen.
Liefs, Marianne