Volgers

10 oktober 2012

Kerstkaart Joy

Hi Allemaal,

Ik wil jullie vandaag een mooie kerstcreatie laten zien, maar dan in net even andere kleuren dan de traditionele kleuren.
Het doet een beetje herfstig aan vind ik, maar dit zijn wel mijn favorite kleuren voor de herfst, ik vind het zo prachtig als je naar de bomen momenteel kijkt, al die groen/bruin/geel tinten, ik hou er van.
Afdrukje zag ik bij Norma, en dacht ja die heb ik ook nog, wat een liefje he .
Bloemen heb ik gemaakt met een Crealies mal, ik heb ze eerst nat gemaakt en toen laten drogen, en verwerkt op de kaart.

XX van Maris

** Deze kaart doet mee bij de volgende Challenges :
** Hobbyvision Design Team - maak een kerstkaart ,maar niet in traditionele kleuren
** MDUC - Use your favorite colors
** Simon Says Stamps challenge - Use Dies or Punches

17 opmerkingen:

Frouwke zei

Heel mooi en je bloemen komen heel goed tot zijn recht zo. Leuk stempeltje ook!
grts
frouwke

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart en mooi geworden met deze kleuren. Groetjes Janny

Anita zei

Prachtig kaartje Maris! Wat een idee! om de bloemen nat te maken, ze zien er geweldig uit :)
Anita xx

arjette zei

Wat een prachtig kerstkaartje!! Mooie kleuren heb je gebruikt!

gr. arjette.

Sonia zei

What a cute card Maris^_^I love this adorable image,fabulous^_^
Hugs,
SOnia

gré zei

heel leuk kaartje

groetjes gré

jolanda zei

mooi kaartje

corryskaart zei

hoi maris
zeker een prachtige kaart met die mooie bloemen en in een echt warme kleur!
groetjes van corry

GerJanne zei

Oh wat een mooie warme herfstkleuren zijn dit! EN je afdrukje zit zo lekker op het randje...Echt leuk!
Je bloemen vind ik ook erg mooi!

GerJanne

Karin zei

Wat een leuk kaartje, mooie warme kleuren heb je gebruikt. Gr. Karin

marion zei

Wat een mooi kerstkaartje, leuk de niet standaard kleurtjes, liefs, Marion

marja zei

Prachtig kaartje in schitterende kleurtjes!!

Lieve groetjes Marja.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart is het geworden Maris, ik vind hem super gelukt en wat een leuk effect om de bloemen nat te maken en dan op te laten drogen, geeft echt een mooi resultaat.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Janny zei

Ik had er al weer een paar bij je gemist maar wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt zeg, in idd de laatste kaart vind ik prachtig van kleur, liefs Janny

Grietje Jansen zei

Heel apart ja, deze kleuren.
Maar wel mooi.

Grietje

Diana zei

Heel erg mooi Maris.
Groetjes Diana.