Volgers

30 oktober 2012

Nog 2 nachtjes slapen en dan ....

Hi Allemaal,

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat onze nieuwe Magnolia Challenge Blog van start.
We hebben al 96 volgers en dat in bijna 2 weken tijd , ik vind het helemaal geweldig leuk.
Ons team is compleet en we hebben 4 leuke enthosiaste dames en Astrid en ik natuurlijk, zo zijn we een gezellig team met elkaar.
We hebben leuke challenges bedacht en ook 2 sponsoren.
Ik zou het leuk vinden als je langs komt en als je nog geen volger bent meld je dan aan als je wilt.
het zou helemaal te gek zijn als we bij onze start 100 volgers zouden hebben.

Dus kom langs bij You,Me,and Magnolia  en misschien tot volgs

xx liefs van Maris

7 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi maris
Nou dit word dan echt spannend en gaaf als we beginnen met 100 leuke en belangstellende volgers,dus we gaan ervoor!!!!!!
Groetjes van corry

Anita zei

at is leuk, samen met je zus! Ik denk niet dat ik mee ga doen want ik ben niet meer zo van Magnolia maar ik vind het wel leuk om te kijken :)
Veel succes!!
Anita xx

arjette zei

Super leuk hoor!!!! Ik was al volger geworden, ik ga het in de gaten houden en zéker proberen mee te doen, leuk!!! Heel veel succes!!!

gr. arjette.

Anita Meijer zei

Volger ben ik al en ik hoop dat je de 100 haalt voor vrijdag, ik ben heel benieuwd Maris, super spannend allemaal voor je. Top.
Liefs van Anita

Diana zei

102 volgers zie ik net, super toch!
Dit is een veelbelovende start Maris, heb er zin in.
Groetjes Diana.

Naomi zei

Ik hoop ook dat we de 100 volgers halen!
Ik kijk er naar uit om te beginnen en al die prachtige creaties te showen en te bekijken!

Veel Liefs
Naomi

Frouwke zei

Heel veel succes met jullie nieuwe blog,
grts
frouwke