Volgers

7 februari 2012

Valentijns Cupido

Hi Allemaal,

Nou ik ben wel in de mood van Valentijn en stansen hoor.
Ik heb weer een mooie kaart gemaakt en deze is voor Scr@p-Card-Challenge, en hun uitdaging is Valentijn.
Ik ben flink aan de draai met de Cuttlebug geweest, en heb mijn nieuwe harten stansen van Marianne Design gebruikt, samen met een ronde Craftable en de randen zijn van Parisian accends van Spellbinders.
Papier is van Maja.
Afdrukje gekleurt met de Copics.
Ik vind hem zelf erg leuk geworden, bedankt voor jullie lieve reakties op mijn berichtjes.
XX van Mij

14 opmerkingen:

Christa zei

wow wat een gave kaart zeg ,erg mooi je stansen xx christa

anneke's creaties zei

schitterende kaart
en hele mooie stansen heb je gebruikt
leuk ook met het kant langs de kaart

groetjes anneke

marja zei

Prachtig kaartje, super mooi met geweldige stansen!

Lieve groetjes Marja.

GerJanne zei

Hoi Maris,

deze is ook prachtig!! Mooie stansen en een lieve afbeelding!
Groetjes,
GerJanne

Riet zei

Wat een mooie kaart Maris.

Liefs Riet.

Esther zei

Nou je heb aardig de smaak te pakken he met je stansen,mooi hoor.
Een ding scheelt je hebt ze dus niet gekocht om niet te gaan gebruiken.haha
Ik heb dat nl nog wel eens.

xx Esther

Babette zei

Wat een gaaf kaartje, heel mooi die border stansen en die harten zijn ook sper.
Groetjes Babette

Unknown zei

ohh dit is een liefje Maris, heel mooi in deze zachte kleurtjes.

Lieve groetjes Suze

Unknown zei

Vergeet helemaal te bedanken voor het meedoen aan onze challenge Maris.

Lieve groetjes Suze

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Maris.
Echt super lief.
Heel mooi die zachte kleuren.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

wat een beatyyyyyyyyy en mooie kleuren Maris een top kaartje

Liefs Nellie

Wil zei

HEEEEEEL mooi!!!!!

Groeten WIL

arjette zei

Ooohh zeg, wat een mooi kaartje, super!!

gr, arjette.

karinekreations zei

de superbes cartes dans ce blog.
félicitations Maris
créativement Karine