Volgers

23 februari 2012

Mannenkaart en deurhanger

Hoi Allemaal,
Even een 2e berichtje vandaag, ik heb iets leuks gemaakt wat ik jullie toch ook wilde laten zien.
Ik heb een leuke mannenkaart/deurhanger gemaakt voor 2 verschillende Challenges.
Ik heb Edwin weer opgezocht samen met zijn stoere auto, en heb ze gekleurt in bruin tinten.
Bloemen van Crealies uitgestanst en de mooie nieuwe swirl van Joy.
Papier is van Kaiser Kraft.
Het bericht hieronder is van mijn candy, doe meeeeee !!!
XX van Mij

** Scr@p-Card-Challenge : Mannenkaart
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/2012/02/scrp-cards-challenge-22.html
** Elke Kaartje ,Een Feestje  : Deurhanger
http://www.elkekaarteenfeestje.nl/

21 opmerkingen:

gré zei

wat leuk
heel mannelijk

groetjes gré

Marianne Schut zei

Hai Maris, super leuk gemaakt hoor! Liefs Marianne

corryskaart zei

hoi maris
wat een leuke en stoere deurhanger en zeker gaaf met stoere edwin in deze mooie kleuren!
groetjes van corry

Esther zei

Ziet er prachtig uit zo in het bruin.
Heel leuk ook met de auto gecombineerd.

x Esther

Aletta zei

Wat een geweldige stoere mannentag.
Mooie warme mannenkleuren en zoals je de auto heb verwerkt op je kaart, erg leuk.

Gezellig dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

Unknown zei

Heel mooi Maris lekker stoer in deze kleuren, bedankt voor et meedoen aan onze challenge bij SCCB.

lieve groetjes Suze

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige deurhanger Maris.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

GerJanne zei

Ha Maris,

wat een leuke deurhanger heb je gemaakt! Die Edwin zo stoer bij zijn auto!
Echt mooi!

GerJanne

arjette zei

Wat heb je die super leuk gemaakt, mooi hoor!!!!
Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

gr. arjette.

marion zei

Wat een supergave deurhanger. liefs, Marion

marja zei

Wat een onwijs gave deurhanger, zo stoer!!!
Super dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje.

Lieve groetjes Marja.

Wendy ten Hove zei

Oh, wat is deze leuk, Maris! Die auto is echt geweldig, zeg!! Staat super en mooie vorm, zo'n deurhanger! Dank voor je lieve reacties altijd!!
Groetjes, Wendy

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Maris
Wat een geweldige deurhanger heb je er van gemaakt.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Renata van Miltenburg zei

Mooi deze deurhanger in bruintinten, stoere combi Edwin en zijn auto.

Wil ik je wel vragen even terug te linken naar ons blog anders val je sowieso buiten de boot qua prijzen en dat kan toch niet de bedoeling zijn ;)

Fijn dat je meedoet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

Kolina zei

Very sweet!

Nathaly zei

HI Maris, wat een leuke kaart is dit zeg! Ben een beetje door je blog heen geweest en zag prachtige kaarten, de een na de ander. Wat stukjes gelezen,je schrijft ook heel leuk. Je lijkt zo'n gezellig iemand. Ik kom hier vaker langs. Nathaly

Tinie zei

Geweldig leuke deurhanger heb je gemaakt!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

Liberta zei

Wat een leuke mannen kaart die deurhanger. Prachtig gemaakt.

Liefs, Lieb

Anita zei

Prachtig gemaakt zeg!
Anita xx

Anneke. zei

Ik vind je deurhanger geweldig, Maris!
Groetjes Anneke.

Angelique zei

Wat een leuke deur hanger.
erg mooi gemaakt.

ik geef een verjaardags candy weg op mijn blog.

groetjes Angelique