Volgers

15 februari 2012

Aardbeien kaartje

Hi Allemaal,

Ik had een lief kaartje gemaakt, en stuurde het naar Nellie (wat is ze leuk he in het eggie !!)
Zij kreeg nog steeds een kaart van mij, maar telkens kwamen ze op een of andere manier niet aan, en wat zij mij stuurde ook niet ,gek he !!
Deze kreeg ze gelukkig wel.
Nou zag ik dat er bij de Dutch Magnolia Lovers een Aardbei Challenge is, we zitten nog wel in de winter ,maar als je dit kaartje ziet wil je meteen aan de zomer denken, en natuurlijk jam, jam ,aan lekker veel aardbeien.

Bedankt voor jullie leuke reakties altijd weer en een fijne dag.
XX van Mij

http://dutchmagnolialovers.blogspot.com/2012/02/dutch-magnolia-lovers-26.html

11 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een schattig kaartje, heerlijk zomers ...
Gr, Miranda

corryskaart zei

hoi maris
wat een lief/leuk en lekker kaartje, dan ga je weer zin in de zomer krijgen:-))
groetjes van corry

Het zonnetje in huis zei

Hallo Maris,

Lief kaartje in leuke lente-kleurtjes en hhmmm aardbeien :-)

Groetjes, Jaimie

Anita zei

Vrolijk zomers kaartje!
Anita xx

* Üla * zei

Wat een lieve en vrolijke kaart, Maris.
Ik krijg daardoor al zin in zomer.
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij DML.
Wil je nog een link erbij plaatsen?
Groetjes Ula

GerJanne zei

Ha Maris,

wat een heerlijk zomers kaartje! Krijg er gewoon zin in als ik er naar kijk.
Groetjes,

GerJanne

gré zei

wat is het weer een schattig kaartje

groetjes gré

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Maris.
Echt een heerlijk zomers kaartje.
En aardbeien,ik lust er wel pap van.
Alleen al om de aardbeien mag het van mij gauw zomer worden.

Gr Leny Hempen

marion zei

wat een schatje Maris. liefs, Marion

Unknown zei

Schattige kaart Maris.

lieve groetjes Suze

Neline zei

Wat een lief kaartje! Heel leuk gedaan.
Wat leuk dat je meedoet met onze challengeblog.
Veel succes
groetjes
Neline