Volgers

14 maart 2013

Beetje Voorjaar in huis

Hi Allemaal,

Nou dit is toch echt te gek, kijk ik vanmorgen naar buiten, en zei hard op tegen me zelf, nou jaaa hier wordt je toch gek van, WEER SNEEUW !!!!

Gelukkig wilde ik jullie nog een kaartje laten zien en dat is een echt Voorjaars kaartje.
Misschien brengt dat een beetje Voorjaar op de blog.

Afdrukje is van de nieuwe serie, echt een schatje, papier van Magnolia, hekje ook.
De lettertjes kreeg ik van een lieve vriendin, volgens mij van Marianne Design.
Bloemetjes van Joy, die blijven mijn favoriet.
Ook nog een pluimpje van een kippeveertje gevonden.

En wat denken jullie zou het nu echt Voorjaar worden ???

Nog een leuk nieuwtje, ik heb bij Simply Magolia gewonnen met mijn jongens verjaardagskaartje(zie een paar regeltjes hieronder)
Leuk is dat he !!
Dit is de prijs.


xx van Maris

** deze kaart doet mee bij :Simply Magnolia - Easter and Eggs challenge

11 opmerkingen:

Marrie zei

Hallo Maris,

Wat een lief kaartje ik vind het echt wel lente op jou kaart hoor nu buiten nog bij ons is het weer wit brrr.
Wat leuk dat je heb gewonnen met je jongens kaart hij is dan ook super leuk hoor gefeliciteerd meid.

Lieve groetjes Marrie

Anita zei

We hebben hier nog weinig tot geen sneeuw gezien maar vanmorgen lag er dan hier ook een flinterdun laagje, de zon scheen heerlijk, maar nu sneeuwt het echt en is de zon weer weggekropen :(
Mooi voorjaarkaartje Maris, lekker frisse kleuren!
Anita xx

gré zei

je kaartje is warmere dan het weer buiten

groetjes gré

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart en ook hier sneeuw vandaag maar binnen een paar minuten was het ook weer verdwenen en nu schijnt de zon. Houden zo zou ik zeggen. Groetjes Janny

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Maris, ik vind hem prachtig. Gefeliciteerd met je prijs, super voor je meis.
Liefs van Anita

Karin zei

Prachtig kaartje Maris. Lekker vrolijk! Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
Gr. Karin

Frouwke zei

Oh wat lief!
grts
frouwke

Agnes zei

Hi Maris, hier ook alles wit gisteren....en vandaag wordt er ook weer verwacht :(
Gelukkig komen er veel voorjaarskaartjes voorbij, dat maakt een hoop goed!!Je hebt een dot van een kaart gemaakt! Echt een lieffie is dit!
liefs, Agnes

jolanda zei

prachtig kaartje

CreaSjouk zei

Mooie kaart!
Groetjes Sjoukje

Tracy zei

Hi Maris, another gorgeous card, perfect for Easter. Love the addition of the feather too. Tracy xx