Volgers

9 december 2012

Mooi rood is toch niet zo lelijk

Hi Allemaal,

Zoals jullie gisteren al hadden gelezen misschien zit ik in de kerst race hihi, heerlijk als je je kaarten verkoopt, waardering voor het gene wat je maakt toch ??, maar dan moet je ineens racen voor jezelf, en dan maak je weer kaarten die je niet wilt versturen omdat je ze TE mooi vind hihi erg he !!
Zo maakte ik ook deze creatie, ik dacht nou ff een snelle hoor, het zal wel niks worden.
Maar zie hier toch een mooie al zeg ik het zelf, en voor de meeste die mij zo een beetje kennen, houik niet van ROOD en PAARS, je zal mij daar niet snel iets mee zien maken.
Schetst de verbasing nu bij jullie misschien heee een rooie kaart !!
Ja dames, mooi rood is niet lelijk.

De stans achter Tilda is van Memory Box, wat een prachtige stansen hebben die zeg.
Ik kocht hem op de beurs in Rijswijk.
De kerststerren zijn van een pons van Martha Stewart, evenals de druppels, dit is ook een pons van haar.

Brrr gelukkig is de sneeuw weer weg, maar nu waait het hier behoorlijk, dus manlief werken, dochterlief naar een vriendin en mams gaat verder met de kerst gekte, ik weet zeker dat ik straks geen kerstkaart meer kan zien !!

xx van Maris


12 opmerkingen:

Marrie zei

Hallo Maris,

Mooi rood is niet lelijk ik vind hem geweldig en rood hoort ook een beetje bij de kerst.

Lieve groetjes Marrie

Wil zei

IK houd wel van rood.!!!!
En vindt deze dan ook heel gaaf.

Groeten WIL

Susi zei

Hey Maris,
your card looks beautiful. I love the colour red and your design in red and white. Tilda is such a cutie.
Hugs
Susi

GerJanne zei

Hoi Maris,
ik kan je even niet bijhouden hoor! Wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt! Deze is inderdaad super! EN die in de bruintinten vind ik ook beeldschoon!!
Gefeliciteerd trouwens met je 300 volgers! Dat zegt genoeg hè??

GerJanne

Karin zei

Wat een mooi kaartje Maris, die stans is inderdaad prachtig.
Groetjes Karin

arjette zei

Mooi rood is hélemaal niet lelijk!!!! Prachtig kaartje!!!

gr. arjette.

Sonia zei

Fabulous card dearest Maris:) I adore Your beautiful diecuts and This Wonderful and sweet image:))
Hugs,
Sonia

Unknown zei

Je gaat lekker vlug wat een plaatje van een kaart weer ik vind rood wel heel erg leuk

Liefs nellie

Anneke. zei

Nee hoor Maris, dat is zeker niet lelijk, hij is prachtig ;)
Groetjes Anneke.

Ilonka zei

Hoi Maris, wat een supermooi kaartje. Beeldschoon !!

Groetjes Ilonka

corryskaart zei

Hoi maris
Nou wat je titel aan geeft want deze rode kaart ziet er geweldig mooi uit en prachtig met die witte sterren
Groetjes van corry

jolanda zei

mooi kaartje